W ubezpieczeniach niby nie da się stworzyć jednego, trafnego i sprawdzonego profilu klienta.
Ubezpieczeń potrzebują najróżniejsi ludzi. Starzy i młodzi. Wykształceni i niewykształceni. Ci, dla których ważna jest praca, i ci, dla których najważniejsza jest rodzina. Z wielkich i małych miast. Odważni i przezorni. Optymiści i pesymiści. Podróżnicy i domatorzy. Można wymieniać dalej…
Ale niezależnie od tego, do której grupy należy klient, nikt nie zna się na ubezpieczeniach. Klient nie wie, który produkt i który ubezpieczyciel będzie dla niego najtrafniejszy. Dlatego każdy klient najchętniej przerzuciłby decyzję o tym, co jest dla niego ubezpieczeniowo najlepsze, na kogoś, kto się na tym zna. Na specjalistę od ubezpieczeń.
Niezależnie od typu, każdy klient potrzebuje doradcy. Dobrego, sprawdzonego… Może właśnie tego jedynego.