Pomysł na akcję #dumnizubezpieczeń powstał w sierpniu 2017 r., kiedy Polska zmagała się ze skutkami nawałnic. Ubezpieczyciele pracowali w pocie czoła, by jak najszybciej pomóc swoim klientom, a my chcieliśmy docenić ich sprawność.
Tak samo jak dziś, kiedy południe Polski mierzy się z zagrożeniami powodziowymi, a przez Lubelszczyznę przeszła trąba powietrzna.
UBEZPIECZYCIELE WŁĄCZYLI NAJWYŻSZE OBROTY i już działają. Już POMAGAJĄ!
Dzwonią do klientów i informują, jak postępować w przypadku szkody. Uruchomili przyspieszone tryby likwidacji oraz mobilne biura i terenowych pracowników. W gotowości są dodatkowi konsultanci i rzeczoznawcy. Wszyscy szybko reagują, wypłacają zaliczki, pomagają zabezpieczać uszkodzone mienie.
UBEZPIECZYCIELE SĄ OBOK KLIENTA, a nie tylko biernie czekają na zgłoszenia szkody. Bo w przypadku żywiołu trzeba działać!
I branża to wie 🙂 BRAWO UBEZPIECZYCIELE!!!
Jesteśmy z Was dumni i chcemy, byście o tym wiedzieli 🙂
Więcej o działaniach ubezpieczycieli w obliczu ostatnich szkód klimatycznych przeczytacie w artykule Polskiej Izby Ubezpieczeń, która pokazuje, że cała branża i wszystkie ręce RAZEM na pokład.