W związku z niewypłacalnością Neckermanna, Allianz Partners przystąpił do wypłat za niezrealizowane wyjazdy z gwarancji ubezpieczeniowej (zobacz również: Niewypłacalność Neckermanna. Oświadczenie ubezpieczyciela, a także nasz post o działaniach ubezpieczyciela). 30 września ubezpieczyciel dokonał pierwszych przelewów, zwracając klientom Neckermanna wpłacone środki za niewykorzystane wyjazdy. Klienci dziś mają otrzymać pieniądze na swoje konta.
Tomasz Frączek, dyrektor oddziału Allianz Partners w Polsce, komentuje:
„Zdajemy sobie sprawę jak ważna jest sprawna i szybka pomoc, w związku z tym przez weekend intensywnie pracowaliśmy, aby klienci naszego partnera jak najmniej odczuli niewygodę związaną z jego niewypłacalnością i w miarę możliwości mieli szansę poszukać sobie nowej imprezy. Jednocześnie prosimy wszystkich o cierpliwość. Łączna liczba osób, która nie miała szans wyjechać na urlop z Neckermannem, to ponad 19 tys. osób.”
Pracownicy Allianz Partners w ciągu ostatnich 3 dni odebrali ponad 3,5 tys. telefonów od klientów w kraju i za granicą.
Piotr Krawczyk, dyrektor pionu operacyjnego, mówi:
„Dla klientów, którzy zgłaszają do nas roszczenia, w związku z odwołaniem podróży, przygotowaliśmy specjalny on-linowy formularz. Każdy klient, który do nas zadzwonił lub wysłał maila z dokumentami, otrzymuje indywidualny link. Po otwarciu i wypełnieniu niezbędnych pól wystarczy wcisnąć klawisz 'zapisz' i formularz automatycznie przekazywany jest do Allianz Partners. Przyśpiesza to proces likwidacji szkód, a my możemy sprawniej dokonywać zwrotów. Do dnia dzisiejszego do Polski wróciło już ponad 3 tys. osób. Wspólnie z Urzędem Marszałkowskim dokładamy starań, aby klienci przebywający obecnie za granicą mogli kontynuować swoje wakacje.”

#dumnizubezpieczeń!