
Cały świat od trzech miesięcy żyje tematem koronawirusa, którego WHO ogłosiło pandemią. Temat ten dotyka niemalże każdą dziedzinę życia. Firmy starają się podejmować szereg decyzji prowadzących do ograniczenia ryzyka zachorowania dla pracowników, współpracowników oraz klientów. My również jako multiagencja ubezpieczeniowa wychodzimy naprzeciw aktualnej sytuacji, przedstawiając rozwiązania umożliwiające zachowanie ciągłości obsługi klientów poprzez wykorzystywanie narzędzi do zdalnej sprzedaży polis, bez konieczności wizyty bezpośredniej klienta.
– Jacek Byliński, prezes multiagencji CUK Ubezpieczenia
Narzędzia zdalnego zakupu polis funkcjonują już w CUK Ubezpieczenia od dawna. Jako multiagencji omnichannelowej, zależy nam na dotarciu do klienta każdym możliwym kanałem. Sprzedaż w placówkach stanowi dla nas najważniejszy filar biznesu i miesięcznie stanowi nawet ponad 90% całości sprzedaży. Jednakże już od dawna widzimy potrzebę klientów do zakupów online bądź przez telefon. Opcje te również pomagają naszym agentom w usprawnieniu codziennej pracy. Obecna sytuacja, w jakiej znalazła się Polska, w związku z ogłoszeniem pandemii koronawirusa, motywuje nas jako multiagencję ubezpieczeniową do położenia większego nacisku na tego typu kanały sprzedaży, tym samym chroniąc zarówno naszych Partnerów, jak i Klientów.
Dysponujemy bardzo innowacyjnymi zdalnymi narzędziami do zakupu polisy. Jako jedyni na rynku dajemy naszym Agentom możliwość sprzedaży polis na odległość wprost z sytemu sprzedażowego CUK. Odbywa się to w 100% zdalnie i jest to rozwiązanie wygodne dla obu stron transakcji. Agent wylicza indywidualną składkę dla Klienta w porównywarce, uzgadnia z Klientem zakres oraz dobiera najlepszą ofertę. Uzgodnioną polisę przesyła do Klienta na emaila w celu weryfikacji danych oraz akceptacji warunków. Po opłaceniu składki przez Klienta cały proces jest zakończony i przebiega całkowicie zdalnie, co w chwili obecnej jest wartością dodatkową dla obu stron transakcji. Późniejsze przedłużenie polisy również możliwe jest bez odwiedzenia placówki.
Każdy z naszych Klientów może skorzystać również z takich rozwiązań jak aplikacja mobilna CUK czy Strefa Klienta. W aplikacji mobilnej CUK oraz w Strefie Klienta sprzedaż ubezpieczeń wykonywana jest samodzielnie przez danego Klienta. Taka czynność nie pozbawia jednak Agenta wynagrodzenia i pośrednik otrzymuje 100% wynagrodzeniem z samodzielnie zakupionej przez Klienta polisy.
W chwili obecnej zachęcamy naszych Klientów i Agentów do załatwiania jak największej liczby spraw bez wychodzenia z domu. Przy większości czynności posprzedażowych, takich jak zgłoszenia sprzedaży czy wyrejestrowania pojazdów, opłata kolejnych rat nie jest wymagana fizyczna obecność Klienta i w wystarczające jest zgłoszenie telefoniczne, emaliowe czy opłata składki na wskazane konto.
Opcja pracy w trybie niemal całkowicie zdalnym jest bardzo istotna dla naszych Pośredników, którzy dzięki temu rozwiązaniu nie tracą możliwości pracy i zarobkowania w czasie trwania epidemii. Klienci natomiast mogą bezpiecznie dokonywać zakupu ubezpieczeń na odległość i nadal korzystać z doradztwa naszych Agentów.
Jacek Byliński
Prezes multiagencji CUK Ubezpieczenia
Więcej na: https://cuk.pl/