Stale jesteśmy #dumnizubezpieczeń i mamy kolejną listę powodów, dlaczego tak bardzo jesteśmy dumni!
Trudny czas pandemii, a ubezpieczenia nie zwalniają! Ba, wręcz garną się do działania, by pomóc swoim klientom w tym trudnym czasie!
To prawdziwy ubezpieczeniowy wyraz empatii, solidarności i wsparcia ubezpieczonych!
Praktycznie wszyscy ubezpieczyciele – w trosce o bezpieczeństwo i zdrowie klientów – wprowadzili wygodną, zdalną sprzedaż oraz likwidację szkód. Klient sam decyduje, jak chce skontaktować się z ubezpieczycielem i przez cały proces jest w pełni bezpieczny! Likwidacja szkód stała się uproszczona, niektórym ubezpieczycielom do wypłaty świadczeń wystarczą oświadczenia.
Ubezpieczenia w czasach pandemii to także zwiększone moce przerobowe w telemedycynie. Dzięki temu wspierają ogólnopolską akcję #zostańwdomu
A ponadto ubezpieczenia to także kolejne, wielkie inicjatywy dla społeczeństwa:
PZU:
▪️ przekazało 6 mln zł! na zakup sprzętu medycznego do walki z koronawirusem,
▪️ dało służbom medycznym 200! samochodów, i do tego sfinansuje ich użytkowania,
▪️ zakupiło kombinezony, maseczki, rękawiczki i środki dezynfekcyjne dla Policji i Straży Granicznej,
▪️ wszystkim Polakom gwarantuje darmową pomoc telemyczną,
▪️ przekaże po 5 tys. zł odszkodowania 100 pierwszym lekarzom Okręgowej Izby Lekarskiej zakażonych koronawirusem,
A TUW PZUW przekazuje 30% z bieżącego funduszu prewencyjnego na wsparcie 6 szpitali w walce z COVID-19.
Mało…? No to czytajcie dalej!
Generali:
▪️ uruchomiło międzynarodowy fundusz na rzecz walki z koronawirusem o wysokości 100 mln euro!
Ergo Hestia:
▪️ uruchomiła projekt „”W trosce o wspólne bezpieczeństwo”,
W jego ramach trwają webinaria, podczas których można zasięgnąć rzetelnej informacji o koronawirusie.
Na pytania i wątpliwości ubezpieczonych odpowiadają też m.in. Allianz , MetLife, Nationale-Nederlanden. Wielu z nich – jak np. Saltus – zwiększa też dostępność telekonsultacji medycznych.
Mondial Assistance:
▪️ współpracuje z organami państwowymi w ramach akcji „LOT do domu” (organizuje i pokrywa koszty powrotu do kraju swoich klientów, którzy przebywają za granicą),
▪️ udostępnił 50 air ambulansów dla klientów, którzy przebywają w zagranicznych placówkach medycznych,
▪️ w porozumieniu ze Strażą Graniczną oraz zgodnie z przepisami sanitarno-epidemiologicznymi, organizuje repatriację samochodów, których właściciele mieli wypadek lub awarię poza granicami Polski.
Również April Assiatance:
▪️ organizuje pomoc w powrocie do domu osób przebywających za granicą.
A DAS Towarzystwo Ubezpieczeń Ochrony Prawnej:
▪️ zapewnia nielimitowane porady prawne swoim klientom.
I wiecie co…?
My wiemy, że to jeszcze nie koniec! 💙
#dumnizubezpieczeń