Czy możliwe jest prowadzenie własnego biznesu w czasach pandemii? W branży ubezpieczeniowej taki plan jest jak najbardziej możliwy. Ogłoszony stan pandemii koronawirusa wywołał poruszenie niemalże we wszystkich sektorach zarówno polskiej gospodarki, jak i życia codziennego. Wiele osób straciło pracę, niektóre firmy nie przetrwały zamrożenia swojej działalności. Czy aktualna sytuacja na rynku pracy, jest dobrym momentem do otwarcia nowego biznesu w branży ubezpieczeniowej?
Multiagencja CUK Ubezpieczenia nie widzi ograniczeń!
Paweł Dołowy
Paweł Dołowy, właściciel dwóch placówek franczyzowych CUK na warszawskim Tarchominie, podkreśla:
„Otwarcie działalności ubezpieczeniowej, zwłaszcza pod skrzydłami tak doświadczonej marki jaką jest CUK Ubezpieczenia, to doskonały plan na dobrze prosperujący, rozwojowy biznes. Z obserwacji widzimy, że podczas pandemii preferencje klientów nieco się zmieniły. Konsumenci chętniej sięgają po ubezpieczenia życiowe, oszczędzając tym samym na obowiązkowych ubezpieczeniach OC. Pomimo kryzysu branża ubezpieczeniowa jest stabilna i warto w nią zainwestować. W multiagencji CUK Ubezpieczenia dajemy możliwość prowadzenia biznesu i współtworzenia naszej marki w ramach czterech modeli współpracy. Każdy z nich rządzi się swoimi prawami i odpowiada na inne oczekiwania naszych partnerów.„
Modelem współpracy CUK, który przynosi najwięcej korzyści, jest franczyza. Dzięki niemu partnerzy mogą prowadzić własny biznes lokalny i porównywać 170 ofert, ponad 30 towarzystw ubezpieczeniowych. Partnerzy poszukiwani są w miejscowościach liczących już od 5 tys. mieszkańców. W ostatnich latach, widoczny jest trend, że multiagencje stały się bardzo atrakcyjnym pomysłem na biznes w małych miastach. Niektórzy partnerzy nie poprzestali na jednej placówce, otwierając kolejne przedstawicielstwa w okolicy i tworząc własne mini-regiony.
Kamil Franciszkiewicz
Doskonałym przykładem jest Kamil Franciszkiewicz, właściciel czterech placówek franczyzowych i jednego Punktu Partnerskiego Premium na terenie województwa mazowieckiego i łódzkiego:
„Z CUK Ubezpieczenia współpracuję już od 8 lat. Prowadzenie własnego biznesu ubezpieczeniowego to niepowtarzalna misja, której celem jest zapewnienie pełnej ochrony jak najszerszemu gronu osób. Największą zaletą współpracy z CUK Ubezpieczenia jest dostęp do wielu innowacyjnych narzędzi, które ułatwiają pracę agenta. Jednym z nich jest WebCUK, czyli kompleksowy system sprzedażowy służący do porównywania cen polis komunikacyjnych, nieruchomości oraz życia. Dodatkowo wbudowany moduł klient 360 view, zapewnia kontrolę swojego portfela klientów oraz pełną obsługę posprzedażową z komunikacją wznowień i rat przez sms oraz e-mail. Rozbudowany CRM wraz z modułem zarządzania zgodami marketingowymi, sprawiają, że codzienna praca agenta staje się dużo łatwiejsza oraz wydajniejsza.„
Pakiet franczyzowy, który CUK Ubezpieczenia oferuje swoim partnerom, zawiera wsparcie w przygotowaniu miejsca pracy, dostarczenia odpowiednich materiałów reklamowych oraz narzędzi niezbędnych do pracy z klientem. Dzięki świetnie przygotowanym szkoleniom oraz posiadanym systemom, multiagencja już w dwa tygodnie jest w stanie przygotować osobę spoza branży do pracy w ubezpieczeniach i efektywnego ofertowania najlepszych produktów spośród 30 Ubezpieczycieli. Dodatkowo CUK Ubezpieczenia oferuje także codzienną pomoc managera regionalnego, działu marketingu, wsparcia i HR.
Mulitagencja dba o rozwój nowopowstałych placówek przez autorskie programy, jak Pas Startowy czy Podwajamy Twój Budżet. Dzięki nim nowe placówki zyskują dodatkowe fundusze na działania mające na celu ich promocję. Na każdym etapie współpracy, CUK Ubezpieczenia daje możliwość wzięcia udziału w Akademii Partnera, w szkoleniach produktowych i warsztatów kompetencyjnych. Organizuje także webinary z przedstawicielami poszczególnych Towarzystw Ubezpieczeniowych oraz ekspertami CUK Ubezpieczenia.
Łukasz Lenkiewicz
Łukasz Lenkiewicz, zastępca dyrektora Rozwoju Sieci Zewnętrznej w CUK Ubezpieczenia, wyjaśnia:
„Dzięki intensywnej kampanii w mediach promującej naszą gotowość do działania w czasie pandemii dostarczyliśmy dla naszych franczyzobiorców rekordową liczbę nowych leadów sprzedażowych. Nasi partnerzy mają teraz więcej pracy, sprzedaż polisy na odległość wymaga czasem kilku kontaktów z klientem. Staramy się zatem odciążyć nasze sieci sprzedaży z prac backofficowych i okołosprzedażowych. W naszym systemie uruchomiliśmy mechanizm do automatycznego wgrywania skanów polis, dokumentacji zdjęciowej. To pozwala zaoszczędzić czas i skupić się na obsłudze klientów. Sytuacja, z jaką zmagamy się obecnie, doskonale pokazuje, że firmy, które inwestowały w rozwój nowoczesnych narzędzi dla agenta, bez większych problemów mogą pracować również w czasie pandemii.
Jedynym wydatkiem, z jakim musi się liczyć nowy partner, to koszty przystosowania placówki do wymaganych przez CUK Ubezpieczenia standardów. Kwota inwestycji w placówkę multiagencji CUK Ubezpieczenia zależy od lokalu, jakim dysponuje przyszły franczyzobiorca i potrzeb aranżacyjnych, jednak nie przekracza ona 15 tys. zł. Zawiera się w tym m.in. dostosowanie biura do standardów multiagencji, zakup mebli, oznakowanie świetlne, sprzęt biurowy i pakiet materiałów marketingowych na start.
Multiagencja CUK Ubezpieczenia zaprasza do kontaktu:
https://skrot.biz/9dda55c9
Razem twórzmy przyjazny świat ubezpieczeń!
CUK Ubezpieczenia
Zobacz także: Agent w placówce – dla klienta