Piotr Bartos
W Insly wierzymy, że agenci jeszcze długo pozostaną na polskim rynku ubezpieczeniowym główną siłą dystrybucyjną. Muszą mieć więc gotowe narzędzie informatyczne do zarządzania sprzedażą, polisami i relacjami z klientami, które da im niezależność, podniesie ich efektywność i konkurencyjność.
– Piotr Bartos, dyrektor generalny Insly w Polsce
Insly jest firmą technologiczną, która działa w modelu SaaS (ang. system as a service), czyli dostarcza ubezpieczeniowcom oprogramowanie jako usługę i umożliwia korzystanie z aplikacji do zarządzania sprzedażą, bazą polis i relacjami z klientami. Nie ma w Polsce podobnego rozwiązania, które integruje te funkcjonalności w ramach gotowego, łatwego do wdrożenia w całej firmie programu dla pośredników ubezpieczeniowych. Jako Insly nie jesteśmy ani agentem, ani brokerem, ani zakładem ubezpieczeń – dostarczamy technologię, która łączy potrzeby i interesy wszystkich graczy rynku ubezpieczeniowego.
Firma wywodzi się z Estonii i zatrudnia blisko 70 osób. Dla polskich pośredników ubezpieczeniowych pracuje zespół 20 specjalistów, głównie osoby odpowiedzialne za rozwój oprogramowania, z wieloletnim doświadczeniem na rynku ubezpieczeniowym. Można powiedzieć, że jesteśmy miksem estońskiego ducha innowacyjności i polskiej przedsiębiorczości.
Koncentrujemy się w Polsce na pośrednikach, choć innowacyjni ubezpieczyciele również mogą osiągnąć konkretne korzyści z naszej technologii. Póki co jednak rozwijamy nasze usługi dla małych, średnich i dużych struktur multiagencji i brokerów ubezpieczeniowych.
Rozpoczęliśmy działalność na polskim rynku w 2012 r. Przez pierwsze lata budowaliśmy produkt i relacje z pośrednikami – więcej słuchaliśmy, niż sprzedawaliśmy. Dziś wiemy, że nasz model biznesowy się sprawdza, więc jesteśmy gotowi na zwiększenie skali działalności i obsługę każdego pośrednika, który potrzebuje narzędzia do podnoszenia efektywności swojej pracy i współpracy z ubezpieczycielami, optymalizacji kosztów oraz lepszego zarządzania relacjami z klientami. Zapraszam do kontaktu!
Rozwiązanie dla każdego
Agentom dostarczamy gotowe rozwiązanie wspierające ich w codziennej pracy. Oferowane przez nas narzędzia są na tyle proste, że bez większych problemów mogą je implementować nie tylko duże podmioty, ale nawet mniejsi, pojedynczy agenci. Platforma jest prosta i może być skonfigurowana pod dowolne potrzeby, bez udziału programistów, co oszczędza czas, pieniądze i zasoby. Oznacza to, że właściwie każdy agent może mieć na swój użytek takie narzędzia, na które – do tej pory – stać było tylko największych graczy. A jednocześnie zawsze w pełni kontroluje swoją bazę klientów oraz cały proces sprzedaży.
Kalkulator do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych
Dla agentów mamy 2 niezależne narzędzia. Pierwsze to kalkulator do sprzedaży ubezpieczeń komunikacyjnych. Warto podkreślić, że Insly oferuje kalkulator, a nie porównywarkę. Zapewniamy bowiem pełną integrację z systemami zakładów ubezpieczeń. My dostarczamy narzędzie, a agent sam, jako strona umowy agencyjnej, występuje z prośbą o dostępy do zakładów ubezpieczeń (tylko raz), żeby móc z tego narzędzia korzystać. Jeszcze raz warto podkreślić – Insly nie jest pośrednikiem, jesteśmy firmą IT.
W praktyce wygląda to tak, że za pomocą naszego kalkulatora agent dokonuje wyliczeń bezpośrednio w systemach poszczególnych ubezpieczycieli. Raz wpisuje dane i może otrzymać na ten moment ofertę z 15 zakładów ubezpieczeń jednocześnie. I każdą tę ofertę może zobaczyć równolegle w portalu sprzedażowym danego ubezpieczyciela, jeżeli zalogowałby się bezpośrednio do sytemu. Co więcej, Insly oferuje aplikację do skanowania kodu Aztec – część danych zaciągana jest więc do kalkulatora automatycznie, co znacząco wpływa na skrócenie czasu, który agent musi poświęcić na zrobienie kalkulacji.
Platforma CRM
Drugi produkt to platforma CRM, ułatwiająca kontrolę rozliczeń i administrację polisami. Dzięki oferowanym przez nas narzędziom, każdy pośrednik może na bieżąco sprawdzać, jak wyglądają rozliczenia prowizji oraz płatności klientów: kto już zapłacił, kto nie zapłacił, a nawet – kto zapłaci w przyszłym miesiącu. Może też obserwować swoich klientów. W jednym miejscu widzi, jakie konkretny klient ma produkty, jakich jeszcze mu brakuje, a które są na przykład nieadekwatne do jego potrzeb.
Zwykle agenci poznają CRM stopniowo, sukcesywnie odkrywając poszczególne funkcje:
1. Rejestracja produkcji – pośrednik w jednym miejscu widzi wszystkie informacje dotyczące jego klientów; do tej pory często nie miał możliwości, by zobaczyć całą swoją „produkcję”, ponieważ była ona rozdzielona między różne zakłady ubezpieczeń. Dzięki Insly zyskuje tę możliwość, co oznacza, że łatwiej jest mu też produkcją zarządzać;
2. Rejestracja płatności – program Insly umożliwia pośrednikowi analizowanie przychodów i danych o sprzedaży na bieżąco, w czasie rzeczywistym, a także umożliwia generowanie prognoz na przyszłość;
3. Kontrolowanie efektywności sprzedawców – to ostatni stopień wtajemniczenia dla agentów, którzy prowadzą biuro i zatrudniają pracowników. Dzięki CRM-owi właściciele agencji mogą obserwować działania swoich pracowników.
Warto zaznaczyć, że w ramach rozwiązań CRM, od stycznia tego roku wprowadziliśmy nową funkcjonalność – przypomnienia o odnowieniach. Umożliwiamy agentom wysyłanie przypomnień do klientów czy to za pomocą SMS-ów, czy e-maili. Agenci wypełniają prosty formularz i automatycznie wysyłane są powiadomienia do klientów. Dodatkowo oferujemy wiele możliwości personalizowania przesyłanych wiadomości, by móc zaspokoić potrzeby wielu agentów.
Korzyści
W dzisiejszych czasach firmy, bez względu na branżę, unowocześniają i digitalizują swoje modele pracy. Chcemy pomagać agentom, głównej sile dystrybucyjnej polskiego rynku ubezpieczeniowego, iść z duchem czasu. Taką rolę spełnia nasza technologia, od której agenci mogą oczekiwać:
- zwiększenia efektywności pracy – krótszy czas obsługi klienta. W efekcie agenci otrzymują możliwość, by z klientem porozmawiać np. o kolejnych produktach;
- digitalizacji procesów – wsparcie w prowadzeniu biznesu, optymalizacja kosztów i większa kontrola nad procesem sprzedaży i obsługi klienta;
- pewności i zaufania – Insly nie jest pośrednikiem, więc agent nie musi się obawiać, że w przyszłości będziemy chcieli przejąć jego klientów. Naszą misją jest towarzyszyć agentom w ich trwałym rozwoju.
Zapraszam do kontaktu ze mną:
Piotr.Bartos@insly.com, tel. 609-642-186
lub z
Sylwią Gęburą, dyrektor sprzedaży i obsługi klientów: Sylwia.Gebura@insly.com, tel. 512-636-557
Piotr Bartos, dyrektor generalny Insly w Polsce
INSLY – PROSTSZE UBEZPIECZENIA!