Wefox chce mieć atrakcyjne produkty, ale chce też, by sprzedawało się je łatwo i wygodnie, a klient miał poczucie, że jest dobrze ubezpieczony. Wierzymy w prostotę produktów ubezpieczeniowych oraz intuicję naszej sieci sprzedaży.
– Aneta Kamińska, menadżer ds. rozwoju produktów ubezpieczeniowych, Unext
Aneta Kamińska
Podstawą oferty produktowej Wefoxa są ubezpieczenia komunikacyjne. To, co wyróżnia polisy OC, to dodawane gratisy:
- assistance w wersji podstawowej, w którym po wypadku dostępne jest holowanie do 150 km,
- ochrona utraty zniżki – niezależnie od wysokości odszkodowania, my pierwszej szkody na pewno nie będziemy brali pod uwagę.
Oba wyróżniki bez wątpienia są dla klientów korzystne, a więc są też odpowiednie, by zainteresować go naszą ofertą.
To, czym Wefox chce wyróżniać się w podejściu do produktów, to elastyczność i kompleksowość. Podobnie działa to w przypadku AC, do którego włączyliśmy takie benefity, jak szkody szybowe (pierwszej szkody nie bierzemy pod uwagę przy kalkulacji składki na kolejny rok) czy ubezpieczenie bagażu, w tym fotelików dziecięcych oraz elektroniki (z sumą 3 tys. zł). Klienci nie muszą płacić za te ryzyka dodatkowej składki. Ponadto mają z automatu włączoną nieredukcyjną sumę ubezpieczenia.
Poza pełnym, allriskowym autocasco, Wefox ma w ofercie również wariant smarter casco dla starszych pojazdów, od 9 lat. Również w tym przypadku możliwa jest dowolna modyfikacja zakresu. Może to być kradzież, szkoda całkowita lub żywioły.
Dostępne jest także: NNW (cztery sumy ubezpieczenia do wyboru), Zielona Karta i wspomniane już assistance (również 4 warianty). Podstawowy assistance to holowanie, w kolejnych wariantach wzrastają limity oraz zakres terytorialny, podobnie jak dostępność pojazdu zastępczego oraz innych świadczeń (np. pomoc w organizacji transportu czy holowanie przyczepy, o które agenci dość często pytają).
Produkty proste i dobre
Wefox chce mieć atrakcyjne produkty, ale chce też, by sprzedawało się je łatwo i wygodnie, a klient miał poczucie, że jest dobrze ubezpieczony. Klienci i agenci mogą od początku do końca wybierać ofertę, mają możliwość zobaczenia cen i zakresu we wszystkich możliwych wariantach: od postawy – czyli OC, po najszerszy zakres AC. Poszczególne elementy można dodawać i odejmować. Naszym celem jest, by klienci wyszli dobrze ubezpieczeni.
Komunikacja jest przy tym transparentna na każdym etapie relacji. Dla przykładu w OWU wskazane są stawki za roboczogodziny stosowane przy kalkulacji kosztów naprawy.
Ważnym elementem pracy na produktami jest współpraca z agentami. Rozmawiamy i słuchamy sieci sprzedaży, bo to ona najlepiej wie, czego chce klient. Na podstawie uwag nierzadko też rekomendujemy Wefoxowi modyfikację produktów, by uczynić je jeszcze lepszymi i atrakcyjnymi. Cyklicznie prowadzimy warsztaty i uważnie słuchamy tego, co podpowiadają nam pośrednicy. Tak było np. z dostępnością assistance – na prośbę sieci sprzedaży wydłużyliśmy możliwość ubezpieczenia starszych pojazdów. Dodaliśmy też nowy wariant ubezpieczenia w NNW, z sumą, o którą wnioskowali agenci.
Głos agentów jest dla nas ważny również w kwestii kalkulacji oferty. Na ten moment są dostępne 2 metody – przez użycie kodu QR z dowodu rejestracyjnego lub wpisanie 3 danych: daty pierwszej rejestracji, numeru VIN oraz numeru rejestracyjnego. Później wystarczy uzupełnić dane klienta i pokazuje się oferta. Jest to bardzo szybki, łatwy i wygodny sposób. Kalkulator przedstawia kilka ofert, a system podpowiada, co znajduje się w danym zakresie. Uważamy taką ścieżkę sprzedaży za przystępną i zwinną.
Równie dobra mieszkaniówka
Podobnie działa sprzedaż ubezpieczeń mieszkaniowych. W tym przypadku wystarczy podać wyłącznie kod pocztowy i metraż, by obliczyć składkę. W mieszkaniówce również prezentujemy 4 warianty: od podstawowego „pod kredyt”, przez ubezpieczenie pośrednie na ryzykach nazwanych, aż po produkt allriskowy. Agent może dowolnie modyfikować pakiet i ostatecznie stworzyć indywidualny produkt dopasowany pod konkretnego klienta. My zaś podpowiadamy sumy ubezpieczenia.
W ubezpieczeniach nieruchomości wyróżniki Wefoxa to:
- brak dodatkowej składki w przypadku prowadzenia w danej nieruchomości działalności (o ile powierzchnia przeznaczona na działalność nie przekracza 50%),
- ubezpieczenie fotowoltaiki (i to nie tylko dachowej; ochroną objęta jest każda instalacja),
- na wniosek agentów rozszerzony został też wariant allriskowy o rażące niedbalstwo.
W NNW dodawanym do mieszkaniówki nie ma limitu wieku osób ubezpieczonych, a w OC w życiu prywatnym klient dowolnie wybiera np. zakres terytorialny. Assistance domowe obejmuje sprzęt nie tylko na gwarancji, ale również po. Dostępne jest też assistance medyczne.
Klientom, którzy ubezpieczą w Wefoxie swój dom, oferujemy ponadto zniżkę na ubezpieczenie komunikacyjne.
Dobrze!
Prostota – to dla słowo klucz przy budowie oferty Wefoxa. Ubezpieczenia mają być proste i zrozumiałe dla klienta, jak i proste w obsłudze oraz sprzedaży dla agenta. Chcemy, by sprzedawca – wchodząc w kalkulator – miał wszystko wyraźnie pokazane. By widział, co jest dostępne i możliwe dla klienta. Dostaje też systemowe podpowiedzi, tzw. tooltipy. Jeśli więc zdarzy się sytuacja, że klient zapyta o coś agenta, a ten będzie miał wątpliwości – to wystarczy, że kliknie znaczek zapytania przy konkretnym ryzyku i wyświetli mu się podpowiedź. System jest też na tyle intuicyjny, że automatycznie wskazuje, które elementy są możliwe do dokupienia.
Siedząc wygodnie w biurze można stworzyć najcudowniejszy – w swoim mniemaniu – produkt. Natomiast na koniec dnia tę cudowność zweryfikuje sprzedaż. Dlatego tak ważne są dla nas rozmowy z pośrednikami. To oni współtworzą ofertę Wefoxa. Z agentami łączy nas też wspólny cel, jakim jest ubezpieczenie i zadowolenie klientów. Chcemy, by klienci zostali z Wefoxem na wiele lat.
Zapraszamy agentów do współpracy!
Strefa Agenta na unext.pl
Tel.: 22 123 55 31
E-mail: agenci@unext.pl
Zobacz także:
Dzień dobry, tu Wefox!
Czym jest nowoczesna likwidacja
[…] Zobacz także:Czym jest nowoczesna likwidacjaOferta Wefox. Elastyczność i kompleksowość […]
[…] Zobacz także:Dzień dobry, tu Wefox!Oferta Wefox. Elastyczność i kompleksowość […]