Czym jest nowoczesna likwidacja

#dla agenta, #dumnizubezpieczeń, #promocja, #ubezpieczenia

Czy istnieje nowoczesna likwidacja? Zawsze wychodziłem z założenia, że sam proces likwidacji szkód jest tradycyjny i technologia nie powinna przejmować nad nim kontroli. Za to jak najbardziej powinna pomagać w procesie. To właśnie łączy w sobie Wefox – jest insurtechem,
a jednocześnie firmą nastawioną na budowę relacji z klientem i agentem. Tu żywy człowiek pracuje i kontaktuje się z żywymi ludźmi. I wszyscy bardzo to sobie cenimy.
– przekonuje Bernard Maciąg, dyrektor Departamentu Likwidacji Szkód, Unext

Czytaj dalej

Dzień dobry, tu Wefox!

#dla agenta, #dumnizubezpieczeń, #promocja, #ubezpieczenia

Im więcej ubezpieczycieli na rynku, tym lepiej – również dla agentów ubezpieczeniowych! A na pewno bezpieczniej, gdy podmiotów i ofert do zaproponowania jest więcej. Pozwólcie zatem, Drodzy Agenci, że się przedstawimy. Jesteśmy Wefox, nowy na rynku. Prawdopodobnie najwygodniejszy ubezpieczyciel dla agenta.
– pisze Jarosław Przybylski, dyrektor sprzedaży w Unext, odpowiedzialny za dystrybucję ubezpieczeń marki Wefox w Polsce.
Poznajcie Wefoxa. Nowy ubezpieczyciel na rynku. Prawdopodobnie najwygodniejszy dla agenta…

Czytaj dalej

Kalejdoskop multiagentów. Prawdziwy

#dla agenta, #dumnizubezpieczeń

Prace nad tegorocznym Kalejdoskopem multiagentów rozpoczęliśmy – jak zwykle – jeszcze w końcówce 2021 roku. Myśleliśmy, że największym problemem i skargą multiagentów będzie Polski Ład. Nie był. Agenci woleli opowiadać o klientach, o swoim do klientów i ubezpieczeń podejściu, rzadziej nawet o ubezpieczycielach. Zresztą i główny temat – analiza potrzeb klienta – skłaniał raczej do rynkowych opowieści. I takaż jest właśnie treść tegorocznego KM – bardzo agencyjna i bardzo bliska ulicom i placom polskich miast, miejscowości.
Samo zamknięcie numeru przypadło już na niezwykle trudny, tragiczny moment…
– pisze Marcin Z. Broda

Czytaj dalej

Ubezpieczeniowcy wciąż dla Ukrainy

#dumnizubezpieczeń

Branża ubezpieczeniowa z wielkim zapałem angażuje się w pomoc uchodźcom z Ukrainy. Wielkie grupy, duże i małe firmy przekazują środki na pomoc humanitarną. Ubezpieczeniowcy włączają się do wielu zbiórek, ale też organizują swoje. Propagują zbiórki potrzebnych artykułów, dostarczają je, organizują transporty dla uchodźców, zapraszają do siebie ukraińskie rodziny. Nie jesteśmy zaskoczeni – na co dzień też pomagają ludziom znaleźć ochronę w przypadku zdarzeń niepożądanych…

Czytaj dalej

Ubezpieczenia na życie


#produkty, #promocja

Pandemia COVID-19 zmieniła podejście klientów do ochrony własnego zdrowia. Coraz bardziej zwiększa się świadomość związana z koniecznością posiadania odpowiedniego ubezpieczenia. Szczególnie teraz, kiedy służba zdrowia mierzy się z wyzwaniami związanymi z koronawirusem, prywatna opieka medyczna jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu. Widzimy, że nasi klienci doceniają ubezpieczenia o szerokim zakresie dostosowanym do ich potrzeb, jakim jest […]

2021-05-06

Największa wypłata w historii ubezpieczeń


#zarządzanie ryzykiem

Azbest znany był ludzkości od bardzo dawna. Już przynajmniej 4,5 tys. lat temu używano go na terenie dzisiejszej Finlandii do wzmacniania naczyń kuchennych. O azbeście piszą Pliniusz Starszy i Młodszy. Używali go Persowie. Marco Polo widział strój z azbestu w czasie swojej podróży. W carskiej Rosji, jeszcze w XIX wieku, robiono z niego i stroje, […]

2021-04-24

Klient ma pretensje. Dowiedz się, jak skutecznie zareagować


#dla agenta, #sprzedaż

W branży ubezpieczeniowej narzekanie klienta nie jest rzadkością. Wręcz przeciwnie, jest częstsze niż w wielu innych miejscach. Co robisz, kiedy ktoś narzeka? Czy wyjaśniasz mu, dlaczego nie dostał tego, czego chciał, kiedy tego chciał? To najczęstsze zachowanie. Niestety, zwykle powoduje, że osoba składająca zażalenie czuje się znacznie gorzej. Dlaczego? Wyjaśnienia brzmią, jak tłumaczenie się i właśnie dlatego powodują jeszcze większe rozdrażnienie rozmówcy, który dochodzi do wniosku, że jesteś nieodpowiedzialny.
– Adam Kubicki

2021-04-21

Usłyszeć na Czas. Everest Challenge


#dumnizubezpieczeń

Od mojej ostatniej wyprawy wysokogórskiej w sercu Andów minęło ponad 13 miesięcy. Wracając z Argentyny, nigdy nie pomyślałbym, że tak szybko zmieni się nasze życie zarówno to prywatne, jak i zawodowe. Najpierw świat stanął w miejscu, na początku nie dowierzając, potem reagując histerycznie, aby z każdym miesiącem coraz bardziej przyzwyczajać się do nowej normalności. Na […]

2021-04-12

Dobry agent się obroni!


#dla agenta, #dumnizubezpieczeń

Właśnie mija rok od momentu, gdy znaleźliśmy się w sytuacji, której wiele branż i sektorów rynku wciąż odczuwa skutki. Uczy się albo już się nauczyło funkcjonować w zmienionej rzeczywistości. Dotyczy to również pracy agentów ubezpieczeniowych. Część z nich potwierdza, że podczas pierwszego lockdownu czuło obawę i niepewność.
– Małgorzata Szewczyk, #dumnazubezpieczeń

2021-04-01

Klient w pandemii


#ubezpieczenia

Na przestrzeni lat rynek ubezpieczeń się zmieniał. Zmieniało się również podejście klienta. Dziś ludzie są bardziej świadomi, a pandemia w znacznym stopniu zmieniła nastawienie klienta do ubezpieczeń.
– Małgorzata Szewczyk, #dumnazubezpieczeń

2021-03-29

Rolnik kompleksowo ubezpieczony


#ubezpieczenia, #wiedza

Rozpoczyna się wiosenny sezon ubezpieczeń upraw. Ubezpieczyciele wprowadzają nowe rozwiązania do oferty, nie zabraknie też innowacji technologicznych czy atrakcyjnych zniżek. Zainteresowanie rolników ochroną niezmiennie jest wysokie, chociaż można się spodziewać, że dopłat z budżetu państwa do ubezpieczeń zabraknie również w tym roku.
– Karolina Rybkowska, Dziennik Ubezpieczeniowy

2021-03-22

Zasada 7 razy


#dla agenta

Przez ostatni rok bardzo wzmocniłam na Facebooku sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, życiowych i komunikacyjnych. I przyszedł taki czas, że zaczęłam uczyć innych agentów, co zrobić, żeby zostać zauważonym. Klient, żeby podjąć decyzję zakupową, musi zobaczyć agenta minimum 7 razy w różnym kontekście.
– Ewelina Kałużna, Września

2021-03-19

Jak skutecznie odróżnić się od konkurencji


#dla agenta, #sprzedaż, #wiedza

Działania większości firm mają podobny charakter. Firmy tworzą ubezpieczenia podobne do tych, co istnieją już na rynku, a agenci wykonują podobne działania. Warto na początek zadać sobie pytanie: Po co w ogóle się wyróżniać? Przede wszystkim efektem tego ma być pozyskanie większej liczby klientów.
– przekonuje Adam Kubicki

2021-03-17