Dlaczego wzmacnianie relacji z klientem jest takie ważne


#AdamKubicki, #dla agenta, #dlaklienta, agent, artykuł

Po podpisaniu umowy otwiera się przed nami nowa możliwość: kolejny interes z tym samym klientem. Liczne badania, przeprowadzane w środowisku biznesu, zdają się potwierdzać tezę, że znacznie trudniejsze i kosztowniejsze jest pozyskanie zupełnie nowego klienta niż utrzymanie lojalności istniejącego, usatysfakcjonowanego klienta. Dlatego też nieustanne starania o jego zadowolenie po prostu leżą w naszym interesie.
– przekonuje Adam Kubicki

2020-07-22

W OC ppm jesteśmy znów w 2014 roku


#ubezpieczenia

Wiele osób na rynku pamięta jeszcze wyniszczającą rynek wojnę cenową z lat 2013-2014 i późniejszy gwałtowny wzrost stawek w 2016 i 2017 roku. Wiele wskazuje na to, że znów jesteśmy gdzieś na początku 2014 roku. Nie jest jeszcze źle, jeszcze się uśmiechamy. Ale jeśli pójdzie tak dalej… nie będzie dobrze.
– analizujemy sytuację na rynku OC ppm

2020-07-16

Dlaczego podczas wdrażania nowego agenta trzeba dbać o jego nawyki


#AdamKubicki, #dla agenta, #dlaklienta, #wiedza, agent, artykuł

Każda osoba, która zmagała się z tematem nawyków w życiu prywatnym, wie, jak silny wpływ mają one na jakość naszego życia. Głównie zmagamy się z dwoma tematami: eliminacją nawyków niepożytecznych oraz próbą uruchomienia nawyków, które nam pomagają. Zastanówmy się przez chwilę, jak ważne są nawyki w pracy agenta ubezpieczeniowego.
– wyjaśnia Adam Kubicki

2020-07-15

Nie ma wirusa na agenta


#dla agenta, #dlaklienta, #ubezpieczenia

Od marca mieliśmy skok liczby zdalnych polis. Zdalnych, choć wystawianych przez agentów. Taki mieliśmy tej wiosny klimat, to oczywiste. Ale dziś, gdy wszyscy próbują już żyć normalnie, udział zdalnych polis w sprzedaży spada do poprzedniego poziomu. Górą znów jest tradycyjny kanał obsługiwany w tradycyjny sposób…
…na który w tym kraju po prostu nie ma mocnych.
– pisze #dumnazubezpieczeń Karolina Zysk-Wieczorek, redaktor prowadząca

2020-07-09

Metamorfoza szkolnego NNW


#AnnaSitarek, #NNW, #rynek, #ubezpieczenia

Kiedyś trudno byłoby uwierzyć, że rodzice przestaną kupować ubezpieczenia NNW dla dzieci w szkole. Składkę „na PZU” każdy płacił obowiązkowo na pierwszym zebraniu we wrześniu. A teraz coraz częściej prosimy agenta o kod zniżkowy i link do strony, by samodzielnie kupić szkolne NNW w internecie.
– o NNW szkolnym Anna Sitarek

2020-07-03

Koniec Gefiona


#rynek

Duński nadzór finansowy Finanstilsynet nie zatwierdził planu naprawczego Gefiona, a także nie zgodził się na wydłużenie o 3 miesiące terminu na spełnienie przez ubezpieczyciela kapitałowego wymogu wypłacalności.
W związku z tym Gefionowi cofnięto licencję na wykonywanie działalności ubezpieczeniowej.
Gefion zapewnia, że jest wypłacalny, jednak w obliczu decyzji nadzorcy zdecydował się na przeprowadzenie dobrowolnej likwidacji spółki.

2020-06-30

Zielona Karta już nie będzie zielona, ale…


#dla agenta, #dlaklienta, #rynek

Od 1 lipca 2020 r. dokument Zielonej Karty będzie akceptowany również w wersji czarno-białej – zgodnie z porozumieniem państw systemu Zielonej Karty. Klasyczna zielona wersja będzie w użyciu aż do wyczerpania istniejących zapasów. Po 30 lipca 2021 r. w użyciu pozostanie tylko czarno-biała wersja dokumentu.Zmiana ma umożliwić elektroniczne dostarczenie polisy klientom, którzy sami sobie mogą […]

2020-06-26

Aegon i Signal Iduna: #razemwprzyszłość


#dla agenta, #dlaklienta, #promocja, #reklama

Na rynku grupówek dawno nie działo się nic nowego. Aż do teraz! Aegon i Signal Iduna już jakiś czas temu zapowiadali współpracę produktową. Dziś zapowiedzi się spełniają! Ubezpieczyciele weszli w niespotykany na naszym podwórku układ: koasekurację.
Razem są silniejsi i mogą więcej zaproponować klientom oraz agentom! Tego jeszcze nie było: połączenie sił dla podwójnego efektu sprzedażowego…

2020-06-24