Kalejdoskop multiagentów. Prawdziwy

#dla agenta, #dumnizubezpieczeń

Prace nad tegorocznym Kalejdoskopem multiagentów rozpoczęliśmy – jak zwykle – jeszcze w końcówce 2021 roku. Myśleliśmy, że największym problemem i skargą multiagentów będzie Polski Ład. Nie był. Agenci woleli opowiadać o klientach, o swoim do klientów i ubezpieczeń podejściu, rzadziej nawet o ubezpieczycielach. Zresztą i główny temat – analiza potrzeb klienta – skłaniał raczej do rynkowych opowieści. I takaż jest właśnie treść tegorocznego KM – bardzo agencyjna i bardzo bliska ulicom i placom polskich miast, miejscowości.
Samo zamknięcie numeru przypadło już na niezwykle trudny, tragiczny moment…
– pisze Marcin Z. Broda

Czytaj dalej

Ubezpieczeniowcy wciąż dla Ukrainy

#dumnizubezpieczeń

Branża ubezpieczeniowa z wielkim zapałem angażuje się w pomoc uchodźcom z Ukrainy. Wielkie grupy, duże i małe firmy przekazują środki na pomoc humanitarną. Ubezpieczeniowcy włączają się do wielu zbiórek, ale też organizują swoje. Propagują zbiórki potrzebnych artykułów, dostarczają je, organizują transporty dla uchodźców, zapraszają do siebie ukraińskie rodziny. Nie jesteśmy zaskoczeni – na co dzień też pomagają ludziom znaleźć ochronę w przypadku zdarzeń niepożądanych…

Czytaj dalej

Branża ubezpieczeniowa dla Ukrainy

#dumnizubezpieczeń, #ubezpieczenia

Bezpłatne OC graniczne dla Ukraińców to pomysł, który szybko narodził się w głowach ubezpieczeniowców. Nie wszyscy Ukraińcy posiadają Zieloną Kartę. I raczej nikt nie miał głowy, by myśleć o przepisach oraz formalnościach, gdy decydował się opuścić dom, kraj i szukać schronienia w Polsce.
Teraz na Ukraińców przekraczających przejście graniczne z Polską czekają agenci ubezpieczeniowi. Razem z innymi Polakami zapewniają ciepłą herbatę, posiłek, ubrania. I przygotowują dokumenty, by zapewnić ochronę ubezpieczeniową opłacaną przez PZU, Wartę lub Ergo Hestię. A w całym kraju czekają pozostali pośrednicy – by pomóc jak tylko się da…

Czytaj dalej

Najlepsze są… UBEZPIECZENIA!!

#dumnizubezpieczeń

Ubezpieczenia pełnią ważną, choć niestety poza branżą rzadko docenianą, funkcję społeczną. Zapewniamy pomoc, zapewniamy finansowanie, kiedy jest źle. To sytuacja wręcz wyjątkowa, bo w znakomitej większości przypadków szkód wokół poszkodowanych powstaje pustka. Znikają znajomi, odchodzą biznesowi partnerzy.
Oczywiście przy spektakularnych, medialnych szkodach pojawia się też często społeczna solidarność…

Czytaj dalej

Czego Ty się boisz?


#dumnizubezpieczeń, #promocja

Od lat słyszymy, że biznes ubezpieczeniowy do najłatwiejszych nie należy. Nie jest łatwo rozmawiać z klientami o trudnych kwestiach życia, śmierci czy nawet po prostu o potencjalnych szkodach w mieniu, które mogą się przytrafić. A na wypadek których ubezpieczenie chroni. Szczęśliwie chyba możemy jednak uznać, że świadomość klientów rośnie. I może nie przekłada się jeszcze […]

2021-07-26

Ubezpieczenia na życie


#produkty, #promocja

Pandemia COVID-19 zmieniła podejście klientów do ochrony własnego zdrowia. Coraz bardziej zwiększa się świadomość związana z koniecznością posiadania odpowiedniego ubezpieczenia. Szczególnie teraz, kiedy służba zdrowia mierzy się z wyzwaniami związanymi z koronawirusem, prywatna opieka medyczna jeszcze bardziej zyskuje na znaczeniu. Widzimy, że nasi klienci doceniają ubezpieczenia o szerokim zakresie dostosowanym do ich potrzeb, jakim jest […]

2021-05-06

Największa wypłata w historii ubezpieczeń


#zarządzanie ryzykiem

Azbest znany był ludzkości od bardzo dawna. Już przynajmniej 4,5 tys. lat temu używano go na terenie dzisiejszej Finlandii do wzmacniania naczyń kuchennych. O azbeście piszą Pliniusz Starszy i Młodszy. Używali go Persowie. Marco Polo widział strój z azbestu w czasie swojej podróży. W carskiej Rosji, jeszcze w XIX wieku, robiono z niego i stroje, […]

2021-04-24

Klient ma pretensje. Dowiedz się, jak skutecznie zareagować


#dla agenta, #sprzedaż

W branży ubezpieczeniowej narzekanie klienta nie jest rzadkością. Wręcz przeciwnie, jest częstsze niż w wielu innych miejscach. Co robisz, kiedy ktoś narzeka? Czy wyjaśniasz mu, dlaczego nie dostał tego, czego chciał, kiedy tego chciał? To najczęstsze zachowanie. Niestety, zwykle powoduje, że osoba składająca zażalenie czuje się znacznie gorzej. Dlaczego? Wyjaśnienia brzmią, jak tłumaczenie się i właśnie dlatego powodują jeszcze większe rozdrażnienie rozmówcy, który dochodzi do wniosku, że jesteś nieodpowiedzialny.
– Adam Kubicki

2021-04-21

Usłyszeć na Czas. Everest Challenge


#dumnizubezpieczeń

Od mojej ostatniej wyprawy wysokogórskiej w sercu Andów minęło ponad 13 miesięcy. Wracając z Argentyny, nigdy nie pomyślałbym, że tak szybko zmieni się nasze życie zarówno to prywatne, jak i zawodowe. Najpierw świat stanął w miejscu, na początku nie dowierzając, potem reagując histerycznie, aby z każdym miesiącem coraz bardziej przyzwyczajać się do nowej normalności. Na […]

2021-04-12

Dobry agent się obroni!


#dla agenta, #dumnizubezpieczeń

Właśnie mija rok od momentu, gdy znaleźliśmy się w sytuacji, której wiele branż i sektorów rynku wciąż odczuwa skutki. Uczy się albo już się nauczyło funkcjonować w zmienionej rzeczywistości. Dotyczy to również pracy agentów ubezpieczeniowych. Część z nich potwierdza, że podczas pierwszego lockdownu czuło obawę i niepewność.
– Małgorzata Szewczyk, #dumnazubezpieczeń

2021-04-01

Klient w pandemii


#ubezpieczenia

Na przestrzeni lat rynek ubezpieczeń się zmieniał. Zmieniało się również podejście klienta. Dziś ludzie są bardziej świadomi, a pandemia w znacznym stopniu zmieniła nastawienie klienta do ubezpieczeń.
– Małgorzata Szewczyk, #dumnazubezpieczeń

2021-03-29

Rolnik kompleksowo ubezpieczony


#ubezpieczenia, #wiedza

Rozpoczyna się wiosenny sezon ubezpieczeń upraw. Ubezpieczyciele wprowadzają nowe rozwiązania do oferty, nie zabraknie też innowacji technologicznych czy atrakcyjnych zniżek. Zainteresowanie rolników ochroną niezmiennie jest wysokie, chociaż można się spodziewać, że dopłat z budżetu państwa do ubezpieczeń zabraknie również w tym roku.
– Karolina Rybkowska, Dziennik Ubezpieczeniowy

2021-03-22

Zasada 7 razy


#dla agenta

Przez ostatni rok bardzo wzmocniłam na Facebooku sprzedaż ubezpieczeń majątkowych, życiowych i komunikacyjnych. I przyszedł taki czas, że zaczęłam uczyć innych agentów, co zrobić, żeby zostać zauważonym. Klient, żeby podjąć decyzję zakupową, musi zobaczyć agenta minimum 7 razy w różnym kontekście.
– Ewelina Kałużna, Września

2021-03-19