Sprzedaż zdalną trzeba usprawnić. I przekonać do niej klienta


#dumnizubezpieczeń, #sprzedaż, #ubezpieczenia

Na rynku agencyjnym pandemia również pozamiatała. Przede wszystkim wygoniła doradców do domu. Niektórzy byli dobrze przygotowani, bo przecież ubezpieczenia sprzedawali już wcześniej przez telefon czy internet. Zatem sprzedaż zdalna funkcjonuje dobrze, ale byłoby jeszcze lepiej, gdyby w większym stopniu wspierali ją sami ubezpieczyciele…
– pisze Karolina Rybkowska

2020-11-05

Czy poszukiwanie klienta w internecie ma sens?


#dla agenta, #sprzedaż, #wiedza

Internet jest przeciążony reklamą i informacją. Przypomina obecnie tradycyjną skrzynkę pocztową, z której wysypują się ulotki i katalogi reklamowe. Większość osób wyrzuca je do kosza, dokonując pobieżnej selekcji i wyłapując prawdziwą korespondencję. To, że internet jest przeciążony widać po rosnących kosztach reklam. W przypadku LinkedIn i Facebooka mamy do czynienia z formą aukcji. Kto zadeklaruje możliwość wydania większej kwoty za wyświetlenie reklamy, ten otrzyma miejsce na tablicach potencjalnych klientów. Reszta „biedaków” obchodzi się smakiem.
– pisze Adam Kubicki

2020-11-04

Co z ubezpieczeniami na życie w czasach pandemii?


#dla agenta, #dumnizubezpieczeń, #ubezpieczenia

W przypadku ubezpieczeń na życie, mamy sytuację, kiedy nawet największe poczucie „nieśmiertelności” klientów zostało naruszone. Może nie w przypadku wszystkich do tej pory opornych osób. Zawsze będą jednostki, które wiedzą lepiej i nie muszą się ubezpieczać. Od dawna jednak nie było w społeczeństwie takiej atmosfery obawy o życie i zdrowie. Nie chodzi o to, aby daną sytuację wykorzystywać w imię prowizji i realizacji planu sprzedażowego. Bardziej myślę o misji, która towarzyszy ubezpieczeniom tego typu.
– przekonuje Adam Kubicki

2020-10-21

Omnichannel – to (nie) może się udać?


#dla agenta, #sprzedaż

Strategiczne połączenie kanałów komunikacji wraz z kanałami sprzedaży nie schodzi z obszarów zainteresowania zarówno ubezpieczycieli, jak i pośredników (sieci agencyjnych) uczestniczących i odpowiedzialnych za dystrybucję produktów ubezpieczeniowych. W swej istocie wielokanałowość i jej sprawne wykorzystanie, choć niewywodzące się z rynku pośrednictwa finansowego, powstały jako odpowiedź na chęć zarządzania informacją pomiędzy producentem a konsumentem w zbudowanych i zwielokrotnianych kanałach komunikacyjnych.
– pisze Michał Kęcik

2020-10-08

Utrzymanie działania


#zarządzanie ryzykiem

Plan awaryjny jest często w głowie (dobrego) właściciela, dyrektora, inżyniera. Wiedzą lub wiedzieliby co zrobić, gdyby zdarzyło się coś złego. Problem w tym, że czasem ich nie ma. Albo nie ma czasu, by wszystko i w szczegółach tłumaczyć innym. Stąd tak ważne jest bardzo, by plan awaryjny był nie tylko w głowie, ale i w […]

2020-09-29

Cel: pomóc agentowi


#dla agenta, #promocja, #ubezpieczenia

Wsparcie to kluczowy element potrzebny do tego, żeby agent miał szansę się rozwijać i zdobywać nowe umiejętności. W Unilink wsparcie jest bardzo szeroko zakrojone. Oferujemy pomoc technologiczną, wsparcie osobowe i merytoryczne.
– opowiada Marcin Jastrzębski, Unilink

2020-09-28

UFG uruchomił Bazę Danych Ubezpieczeniowych


#wiedza

Pierwsi ubezpieczyciele przystąpili właśnie do uruchomionej przez Ubezpieczeniowy Fundusz Gwarancyjny Bazy Danych Ubezpieczeniowych. Baza dedykowana jest całemu krajowemu rynkowi ubezpieczeniowemu, a docelowo zawierać będzie informacje o wszystkich typach polis – zarówno majątkowych, jak i na życie.

2020-09-18